1. Retourneren en 30 dagen bedenktijd

Wij willen graag dat je tevreden bent met je aankoop bij LUMZ at Work. Ben je toch niet helemaal tevreden over een product? Dat vinden wij jammer, maar hier doen wij niet moeilijk over! Je kunt het product binnen 30 dagen retour melden. Je hebt dan nog 14 dagen om het product daadwerkelijk te retourneren. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling. Je kunt ook zonder voorafgaande mededeling de producten meteen binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit de wens tot herroeping blijkt met ordernummer.
 
Retourvoorwaarden:
 
- Je kunt het product alleen retourneren in de originele verpakking.
- Wanneer het product defect of beschadigd is vragen wij je om dit binnen 24 uur na ontvangst te melden aan onze klantenservice via e-mail: [email protected] met bijbehorende afbeeldingen waar de mankement(en) duidelijk te zien zijn.
- Het product dient zonder enige montage- of transportschade aan ons te worden geretourneerd. Mocht het product beschadigd zijn, dan zullen wij de waardevermindering die daarvan het gevolg is, bij je in rekening brengen.
- Maatwerk producten kunnen niet retour worden gemeld. Je kunt hierbij denken aan specifiek overeengekomen kleuren van banken etc. in de winkel of via email. (Specifieke) projecten overeengekomen met onze medewerkers kunnen ook niet geretourneerd worden. LUMZ at Work behoudt altijd het recht om een retouraanvraag te weigeren.
- LUMZ at Work behoudt altijd het recht om een retouraanvraag te weigeren.
 
Op welke manier retourneren?
 
- Terugbrengen naar de winkel:
Je kunt het product terugbrengen naar onze winkel. Wij vragen je wel om het herroepingsformulier hierbij toe te voegen, zodat wij je sneller kunnen helpen. Het adres is Hoofdveste 22, 3992 DG Houten.
 
- Met een pakketdienst terugsturen:
Je kunt het pakket terugsturen naar ons winkeladres t.a.v. afdeling retouren. Het pakket moet wel aan de volgende eigenschappen voldoen: Het pakket dient maximaal 10 kg te zijn een er geldt een maximum formaat van 100 x 50 x 50 cm. De indicatiekosten zijn 6.95 euro via PostNL. Let er op dat je wel zelf verantwoordelijk bent voor beschadiging tijdens transport. Wij raden aan om geen glas en spiegels, etc. op deze manier te retourneren. Vergeet niet het herroepingsformulier toe te voegen.
 
- Via onze ophaalservice:
Het product zal afgehaald worden door onze koerier. De kosten van deze optie bedragen EUR 20 als het totaal gewicht van de te retourneren producten lichter is dan 20 kilo en EUR 35 als het totaal zwaarder is dan 20 kilo. Je kunt van deze service gebruik maken door een email te sturen naar [email protected] Wij zullen dan de opdracht geven aan onze koerier om je te bellen en een retour-afspraak te maken.
 
Terugbetaling
Het terugstorten van het aankoopbedrag en de eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, zal zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping plaatsvinden. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins aangeeft; in ieder geval zullen wij voor de terugbetaling geen kosten in rekening brengen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat
je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Wanneer je het product hebt gefinancierd, bijvoorbeeld door het verstrekken van een lening, wordt de financieringsovereenkomst automatisch ontbonden zodra je gebruikmaakt van het herroepingsrecht conform bovenstaande voorwaarden.
 
Annuleren van een artikel of de bestelling
Het annuleren van een artikel of de bestelling voor levering kan door een mail te sturen naar [email protected] Vermeldt bij het annuleren altijd het bestelnummer. Je kunt hiervoor ook dit formulier gebruiken. Klik hier
 

2. Defect artikel

LUMZ at Work biedt de beste kwaliteit tegen de scherpste prijzen. Mocht het toch voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is, dan zullen wij voor een snelle afhandeling zorgen, zodat je snel weer tevreden bent.

Je kunt een email sturen naar [email protected] Vermeldt duidelijk uw ordernummer in het onderwerp en geef aan wat het defect is met een duidelijke omschrijving en voorzien van digitale foto's. Eventueel kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 088-0 222 722 tijdens onze openingstijden.
 

3. Garantieperiode

Bij LUMZ.nl is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat een product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dit doen wij, afhankelijk van het artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling. Daarnaast gelden voor bepaalde artikelen ook de fabrieksgaranties. Deze fabrieksgaranties doen niets af aan de wettelijke garantie.

4. Klacht indienen

Mochten er onverhoopt klachten zijn over onze artikelen of service, dan kun je deze doorgeven per mail of bellen naar onze klantenservice. Je kunt mailen naar [email protected] Graag ontvangen wij in deze mail het ordernummer (indien van toepassing) en je contactgegevens. Mocht je de voorkeur geven aan telefonische communicatie, dan kun je onze klantenservice bereiken op 088-0 222 722 tijdens onze openingstijden. Je ontvangt binnen 1 werkdag een inhoudelijke reactie op de klacht.